8 Mart 2015 Pazar

btso 4 mart 2015 etkinliği

125 yıl önce Koza Hanı'ndan çıkan BTSO2bub vefa borcu; kurallar ve disiplin + epitim
edep, terbiye, adet, ritüel...... öğretmek ve hatırlatabilmek : kılık kıyafet, ölçüsüz pazarlık, etiketsiz ürün.. / eğitimle öngörülen ahiliğin hatırlatılması; aldatanı kabullenmeyen, müşteriyi vesileyi nimet olarak gören, çarşının selametini düşünen
sertifikalı eğitim programları
gezilip görülecek yerler olarak gösteriliyor..
...........................
tüketici trendlerindeki değişimleri karşılayan modern eklentiler
perakendenin olmazsa olmazı güvendir; o yüzden dükkanından çıkamazsın, güveni yeniden kazanacak düzenlemeler inşa edilmeli
* alışveriş şenliği: çekiliş vb.
* tüketici danışma ofisleri
yaptırım: tüketiciden ciddi şikayet alanlar çekilişlere katılamayacaklar. işyerlerine puan verilecek.
insanlar dağın başındaki avmye gidiyorlar, burası en çok gezilecek yer..
..................................
çarşının değerinin anlaşılabilmesi için araçlardan arındırılması gerekli, arabanızla gelmeyin..
kapının önüne mal koyanla koymayan ayrılsın diye işgaliye bedeli. koymamayı teşvik etmek için...
......................
iç içe geçmiş çarşılar ve hanlar...850.000 metrekare kiralanabilir alan
bursaya git de esnaf gör, çarşı gör..
bölgeye sadece kendi ticaretimiz değil ülkenin imajı olarak bakmamız gereken döneme geldik.
şehrin kalbi değişmez
fiziki altapı
şehrin en önemli marka değeri haline getirmek

............... süleyman orakçıoğlu
insanları değişime inandırmak daha zor
Birleşmiş markalar derneği-stk da görev almış
konsept + bütünlük + insana yatırım yapmak
teori + pratik + organize olmak
faaliyet alanı ne olursa olsun kendimizi müşteri yerine koyup, müşteri bizi neden seçsin? neden bizden alsın? sorularını sormak...
hedef kitlem kimdir? bu ürünü kime satıcam?
hedef kitle üzerinde doğru algı nasıl yaratılır?
londra oxford street, arkasında bir organizasyon var.http://www.newwestend.com/service
1
·         Welcome Ambassadors

Karşılama Görevlileri:
NWEC-106-720x390.jpg

hem ziyaretçilerin her türlü sorusuna cevap veren hem de düzenli olarak sokak lambalarına kadar her türlü donatıyı denetleyen...
·         2
·         Crime Intelligence Partnership
·          
Suç İstihbarat Ortaklığı

Suç İstihbarat Ortaklığı:

220 yerel işletmenin dahil olduğu istihbarat sistemi
·         3
·         Clean Team

article-2150898-134A16DD000005DC-656_306x512.jpg Temizlik ekibi

·         4
·         Love My Street
·          
·          
·         Sokağımı Seviyorum

Ücretsiz bakım onarım hizmeti,30 dk içinde cevap verilen..

·         5
·         Reporting a Street Problem
·          

Sokaktaki problemleri bildirin

Yerel işletmeleri sorunlar konusunda haber vermeye teşvik..
·         6
·          
·          
Ticari atık geri dönüşüm programı, işletmenin büyüklüğüne bağlı olmaksızın...
·         7
·         We provide marketing and events support to our members, hosting a number of shopping promotional events throughout the year. 
2014 & 2015 etkinlik takvimi
8
We also provide a recruitment service. 
Özellikle işe yeni başlayanlar olmak üzere isteyen her işletmeye ücretsiz danışmanlık hizmeti


wgsn business report; trendleri önceden belirleyen kuruluş
katarmall 200.000 metrekare
sektörel kümeleşmeye müdahil olmalı mıyız? çarşı ne kadar uzun olursa bereket o kadar çok olur.
çarşıda global marka olmalı mı olmamalı mı? değer katacak güncel markalar belirli bir oranda olmalı. fakat kontrol altında.
perakende tesadüflerle ayakta durmuyor.
marka ruhuna ve kimliğine uyan; venedik ve roma tarih yapıp satıyor, geçmişteki yaşanmışlık ruhunu günümüz kimliğine uygun şekilde tasarlamak...
eğlenmek için /  ihtiyaç için alışveriş...
Ken Nisch

otopark hesabı:
OTOPARK YÖNETMELİĞİ'ne göre:
 Yeme, içme, eğlence tesisleri                            50 m2.ye kadar  1 araç
850.000 / 50=  17000 araçlık otopark!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder